Brau Union Romania, Interbrew Romania, United Romanian Breweries Bereprod Romania si Ursus Breweries anunta un volum al vanzarilor de aproape 10 milioane hl de bere pe primele noua luni ale anului 2006, in timp ce in anul 2005 membrii asociatiei au vandut 10,45 milioane hl de bere.

Potrivit unui comunicat al asociatiei, comparativ cu perioada similara a anului trecut, cresterea in volum este de peste 20%. Aceste cresteri semnificative sunt urmare atat a cresterii consumului in sezonul rece, cat si a vremii favorabile din sezonul estival. Anul acesta conditiile meteorologice din lunile de vara au dus la o explozie a consumului de bere, fata de vara lui 2005 cand inundatiile din multe regiuni ale tarii au marcat negativ si industria berii, a declarat, citat de NewsIn, directorul general al Asociatiei Berarii Romaniei, Constantin Bratu.

Cei patru membri ai asociatiei sunt optimisti in ceea ce priveste atingerea obiectivului de volum estimat pentru intrega piata a berii in anul 2006, respectiv peste 16 milioane hl.Consumul de bere din timpul sarbatorilor traditionale de iarna va face posibila atingerea acestui prag, a mai spus Bratu.

In 2005, romanii au consumat 70 de litri de bere/an/cap de locuitor situandu-se in urma altor tari europene : Cehia 160 l de bere/an/cap de locuitor, in Germania 118 l, Austria 111 l, Luxemburg 106 l, Belgia 96 l, Spania 79 l si Olanda 78 l.

Citeste si Romanii cresc afacerile berarilor mondiali
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri