Jolidon, cel mai mare producator de lenjerie intima din Romania, a achizionat compania italiana Infiore, reteaua de magazine Infiore din Italia si pachetul majoritar al companiei italiene Emmeci. Contactati de Wall-Street, oficialii producatorului clujean nu au dat detalii despre valoarea tranzactiei.

Compania a obtinut anul trecut afaceri de 21,9 milioane de euro, fata de 20 milioane de euro in 2005, ne-au declarat reprezentantii Jolidon. Potrivit acestora, discutiile de preluare a companiei italiene au devenit o certitudine inca din luna noiembrie a anului trecut.

Producatorul clujean de lenjerie intima intentioneaza sa patrunda si pe alte piete din Europa atat prin reteaua de magazine proprii, cat si printr-un sistem de franciza. "Piata europeana prezinta un mare potential pentru noi. De exemplu, vanzarile noastre din Franta s-au dublat an de an”, au explicat reprezentantii companiei clujene.

Brandul Infiore este unul dintre cele mai renumite pe piata de profil din Italia. Compania italiana are o retea de peste o suta de magazine si venituri anuale de 40 milioane de euro, imaginea ei fiind promovata de vedete precum Anna Falchi sau Monica Bellucci, a anuntat astazi Jolidon.

Citeste si:

Infiore a reusit sa creasca de la o cota de piata de 2.3 % in 1989, pana la 14.4%, prin investitii in publicitate de peste 36 milioane euro in ultimii 10 ani. O idee despre forta brandului Infiore o poate oferi gradul de notorietate masurat prin cercetari de piata . Astfel, peste 83% dintre consumatoarele italiene cunosc marca Infiore, grad de notorietate comparabil, in Italia, cu al multor marci globale de prestigiu.

In perioada 2-5 februarie 2007, Jolidon a participat la cel mai important eveniment din domeniul lenjeriei pe plan mondial: Salonul International de Lenjerie Paris, care a insumat 580 de brand-uri, 145 de colectii noi si peste 22000 de vizitatori. “Aici au avut loc importante contacte si contractari comerciale , prezentari de lenjerie pentru sezonul toamna/iarna 2007-2008, seminarii internationale si conferinte referitoare la cele mai importante aspecte din domeniu: inovatii tehnice, tendinte de materiale si culori”, a declarat Gabriel Carlig, proprietarul companiei.

Dupa 14 ani de activitate, Jolidon are peste 1.300 de angajati si are 60 de magazine proprii in Romania si altele in Ungaria si Franta. In urma preluarii companiei Argos, Jolidon a devenit cel mai important producator autohton de lenjerie, inregistrand cresteri susitinute ale vanzarilor.