Diverta, retea de magazine media parte a grupului RTC, va investi in acest an trei milioane euro pentru deschiderea a zece magazine noi in centrele comerciale din tara, pentru a creste cu 18% cifra de afaceri din 2006. Compania estimeaza pentru 2007 o cifra de afaceri de 45 milioane euro, in crestere cu 18% fata de anul precedent, cand rulajul s-a ridicat la 38 de milioane de euro.

Magazinele vor avea suprafete cuprinse intre 200 si 600 metri patrati si vor fi locate in mallurile si galeriile comerciale din Pitesti, Constanta, Cluj, Alba Iulia, Baia Mare, Buzau, Pitesti, Buzau si Petrosani. Suprafata totala inchiriata va fi de peste 3.000 metri patrati, ceea ce reprezinta o crestere cu 15% a suprafetei totale de vanzare.

Politica de dezvoltare a lantului de magazine a fost elaborata in concordanta cu tendinta pietei de retail din Romania. "Pe piata locala nivelul de competitivitate creste, fiind influentat de proiectele imobiliare in retail si de investitiile post-aderare. Retelele de retail de dimensiuni mari sunt cele care vor reusi sa genereze cresterea, in detrimentul micilor magazine specializate, al caror numar se va reduce in continuare", a declarat potrivit NewsIn, directorul general Diverta, Dan Rosu.

Reteaua de magazine Diverta este parte integranta a diviziei Diverta din grupul RTC, alaturi de Depozitul de Carte si Media (platforma de distributie de carte, media si jucarii) si de companiile licentiate Euro Entertainment Enterprises (film) si Best Distribution (jocuri video). in 2006, Divizia Diverta a realizat o cifra de afaceri de 38 de milioane de euro, reprezentand o crestere cu 20% fata de 2005.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri