Aldis si-a programat investitii de 15 milioane de euro in acest an, pentru protectia mediului si zootehnie, iar strategia investitionala urmareste cresterea competitivitatii pe plan national si european, a informat compania.

Din cele 15 milioane de euro alocate pentru investitii in 2007, un milion de euro sunt destinati punerii in functiune a unei statii de epurare a apelor uzate.

"Aldis si-a propus sa implementeze un sistem integrat pentru realizarea mezelurilor si a produselor din carne. in sistem propriu vom gestiona tot lantul de productie, pornind de la cresterea animalelor, pana la prelucrarea industriala a mezelurilor si a produselor din carne", se arata intr-un comunicat al companiei, potrivit NewsIn.

In ceea ce priveste piata mezelurilor, compania estimeaza un ritm de crestere mai lent comparativ cu anii trecuti, dar si o schimbarea a preferintelor consumatorilor. "Consumatorii se vor orienta din ce in ce mai mult spre segmentul salamurilor crud-uscate", se precizeaza in comunicatul companiei. Potrivit datelor furnizate de Aldis, cele mai vandute produse ale companiei sunt salamul de sunca taranesc, salamul banatean, jambonul de porc si mititetii.

Aldis a investit patru milioane de euro, in 2006, pentru a pune in functiune o noua sectie care produce salamuri crud-uscate cu mucegai. Capacitatea noii sectii de salamuri crud uscate este de aproximativ 20 de tone pe zi, in conditiile in care media de productie zilnica a companiei este de 100 de tone. De asemenea, Aldis a investit recent intr-o noua sectie de alimente gata preparate si intr-o sectie de vanat. Aceasta gama mai necesita o investitie de cinci milioane de euro in utilaje.

In prezent, Aldis produce 400 de sortimente de mezeluri, materia prima pentru realizarea acestora fiind asigurata prin importuri, din tari precum Brazilia, SUA sau Canada.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri