"Tarom vrea sa-si dezvolte rutele de destinatie si analizeaza posibilitatea maririi flotei prin inchirierea pe termen lung a unor aeronave. Aceasta varianta va fi mai profitabila, iar cea a achizitionarii unor noi aeronave este exclusa", a spus Tudor.

Potrivit acestuia, inchirierea acestor aeronave urmareste cresterea numarului de pasageri transportati de companie. La inceputul acestui an, Tarom a estimat ca va avea, pana la finele lui 2007, un numar de1,5 milioane pasageri, insa, dupa analizele de piata realizate de departamentul de marketing, s-a constatat ca numarul pasagerilor transportati de Tarom va ajunge pana la finele acestui an la 1,8 milioane de pasageri, cu 500.000 mai mult decat in 2006, anunta NewsIn.

"Tarom ia in calcul marirea rutelor operate prin inchirierea acestor aeronave. Aparatele vor fi folosite pentru rute medii, luandu-se in calcul inchirierea atat de firmele private cat si de la producatori de aeronave", a mai spus Tudor. Oficialul Tarom a precizat ca inchirierea ar putea fi posibila din 2008.

Citeste si:

Cea de-a treia aeronava Airbus A 318 din lotul celor patru comandate in 2004 de Tarom uzinei Airbus va ateriza, luni, pe aeroportul Henri Coanda, iar ultimul aparat va sosi in luna decembrie.

Aeronava livrata luni va opera zboruri catre Munchen, Bruxelles, Paris, Frankfurt si doua zboruri saptamanale spre Timisoara.

Tarom a incheiat, in luna aprilie 2004, cu Airbus Franta, un contract in baza caruia urmau sa fie livrate patru aeronave Airbus A 318. Doua dintre acestea au fost achitate si livrate Tarom in noiembrie si decembrie anul trecut.