Desi numarul de benzinarii a scazut cu 13%, vanzarile medii per site au fost cu 11% mai mari in primele trei trimestre ale acestui an, comparativ cu anul trecut.

Reprezentantii companiei au aratat ca MOL Romania a implementat o strategie pentru a eficientiza reteaua, care a inclus si swap-ul realizat cu Petrom, in cadrul caruia MOL a vandut catre Petrom 30 de statii, a cumparat 11 si a deschis o noua statie. Efectele au fost cresterea solida a profitabilitatii, in timp ce vanzarile in volumele de carburanti au scazut cu 4,2% fata de aceeasi perioada a anului precedent.

Cota pe piata de retail este de 12,4% in primele trei trimestre din 2007, mai spun reprezentantii MOL Romania.

„Am primit confirmarea ca strategia pe care am adoptat-o anul trecut a fost una castigatoare. Avem deja un profit net de sase milioane si, ce este mai important, am reusit sa crestem vanzarile medii per site cu 11% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Acesta este cel mai important indicator al eficientei retail-ului unei companii petroliere”, a declarat directorul general executiv al MOL Romania, Zsolt Szalay.

Citeste si:

In 2007, investitiile MOL Romania se ridica la 15,4 milioane de euro, in vederea extinderii retelei de benzinarii cu noua statii. Compania isi va concentra activitatea si pe cresterea activitatii diviziei de lubrifianti pe piata romaneasca, au mai precizat reprezentantii MOL Romania.

Grupul petrolier ungar MOL a anuntat o crestere cu 16% a profitului operational in al treilea trimestru din 2007, pana la 92,9 miliarde forinti (506,8 milioane dolari), datorita nivelului ridicat al vanzarilor, compensand scaderea productiei de hidrocarburi. Grupul a raportat o scadere cu 18% a profitului operational pentru primele noua luni ale anului 2007, pana la 1,359 milioane dolari, fata de valoarea de 1,652 milioane dolari inregistrata in aceeasi perioada din 2006.

Cifra de afaceri a companiei au scazut cu 9% in primele noua luni ale anului 2007, pana la 9,681 miliarde dolari, fata de valoarea de 10,614 miliarde dolari raportata in anul 2006. Pentru al treilea trimestru, cifra de afaceri a companiei a crescut cu 6%, la 3,737 miliarde dolari, fata de 3,527 miliarde dolari in aceeasi perioada din 2006.