"Pentru 2008 estimam sa deschidem in Bucuresti trei restaurante La Mama si intentionam sa dezvoltam pe orizontala reteaua de Cafenele prin deschiderea a sase noi unitati", a precizat Catalin Mahu. Acesta declara in vara ca investitia pentru un restaurant La Mama este in medie de 400.000 euro si de 150.000 euro pentru o cafenea Cafepedia.

Potrivit lui Mahu compania Trotter Restaurant va inregistra anul acesta o cifra de afaceri cu 48% mai mare decat cea de 5,4 milioane de euro, raportata anul trecut. "In acest an, la sfarsitul lunii noiembrie rapoartele aratau vanzari de 7,3 milioane euro, ceea ce ne confirma ca, asa cum am estimat, vom realiza opt milioane de euro pana la sfarsitul anului in curs", a mai spus proprietarul Trotter Restaurant.

La Mama a deschis primul restaurant in anul 1999, in Bucuresti, iar in prezent compania opereaza sapte unitati, din care una este in Mamaia operata in sistem de franciza. Trotter Restaurant a inaugurat anul trecut si prima cafenea proprie Cafepedia in zona Alba Iulia din Capitala, iar in vara acestui an a deschis si a doua unitate a brandului in zona Universitate.

Lantul Cafepedia se adreseaza segmentului mediu-superior, mai ales oamenilor de afaceri cu varste cuprinse intre 35 si 40 de ani. Principalii competitori pe segmentul de cafenele sunt Crem Caffe si Turabo, iar pentru brandul de restaurante sunt retelele City Grill sau Gregory’s.