Potrivit datelor furnizate de catre directorul de marketing al Mufatlar, Radu Morar, intr-o luna normala, compania vinde circa 1,1-1,2 milioane de sticle de vin, de 0,75l, iar in ultimele doua luni din an vanzarile cresc cu circa 75% fata de o luna obisnuita.

"Sfarsitul de an este un varf important de vanzare pentru vin. Daca ne realizam obiectivul propus, vanzarile de la sfarsitul lui 2007 vor fi cu 50% mai mari decat in perioada similara din 2006. Cele mai vandute vinuri vor fi Pinot Noir innobilat cu Merlot si Muscat Ottonel din gama Zestrea Murfatlar, Lacrima lui Ovidiu, dar cresteri importante vor inregistra si Conu Alecu, Sec de Murfatlar si Rai de Murfatlar.

Campaniile pe care le avem in curs au rezultate bune si au determinat o crestere a vanzarilor. Alegerea noastra de a oferi vinul deosebit din 2007 consumatorilor, in gama Zestrea Murfatlar, are de asemenea un impact foarte bun", a declarat brand managerul Murfatlar, Daniel Negrescu.

Potrivit datelor Murfatlar, in perioada sarbatorilor 2006, compania a vandut peste 2,5 milioane de sticle de vin pe luna, cu circa 60% mai mult fata de o luna normala, cand se vand circa 1,2 milioane de sticle de vin. in perioada sarbatorilor de iarna 2006, cele mai cautate vinuri erau cele rosii, gen Pinot Noir, Cabernet Sauvignon sau Merlot si vinul licoros Lacrima lui Ovidiu.

Citeste si:

Potrivit informatiilor companiei, intr-o luna obisnuita, Cotnari vinde circa 730.000 - 750.000 de sticle de vin, de 0,75 l, iar in perioada sarbatorilor de iarna se inregistreaza cresteri ale vanzarilor cu circa 35% fata de o luna normala din an.

"Conditiile de piata din acest an sunt oarecum diferite fata de anul trecut, in sensul ca nu s-a mai suprapus ciclicitatea vanzarii. Astfel, pe final de an, se inregistreaza cresteri cu 35% fata de o luna obisnuita si cu 10% fata de aceeasi perioada a anului trecut", a declarat presedintele directoratului Cotnari, Constantin Deleanu.

In perioada sarbatorilor 2006, vanzarile de vin ale Cotnari au crescut cu 30%, fata de o luna obisnuita, cele mai vandute fiind vinurile dulci, Grasa si Tamaioasa Romaneasca, potrivit datelor companiei. Vinul Cotnari este valorificat atat pe piata interna, cat si pe cea externa in tari ca Japonia, Grecia, Statele Unite ale Americii.