Compania si-a propus sa ajunga pe termen mediu la o retea de 20 de magazine.

OBI isi va extinde agresiv activitatea internationala, concentrandu-se pe pietele din Rusia, Polonia, Italia, Cehia, Ungaria si Balcani. Ca prioritate de extindere se afla intrarea pe alte trei piete, respectiv Ucraina, Romania si Slovacia

"Scopul nostru este ocuparea pozitiei de lider de piata oriunde suntem prezenti. Focusul pe pietele din Europa Centrala si de Est, cu rate mari de crestere, este cel mai important aspect al strategiei de extindere", a declarat directorul executiv al OBI, Sergio Giroldi.

Citeste si:

Obi este al patrulea mare retailer de bricolaj din lume. OBI este principalul brand german in sectorul DIY, compania avand in franciza 500 de magazine in Germania, Italia, Austria, Ungaria, Slovenia, Cehia, Polonia, Elvetia, Bosnia si Rusia.

Piata interna a bricolajului a fost estimata anul trecut la peste 800 de milioane de euro, in crestere cu 30% fata de 2006, marii jucatori isi consolidandu-si pozitiile prin investitii masive care au ajuns la peste 140 de milioane de euro.