Imbuteliatorul grec a raportat o crestere a vanzarilor de 16% pe pietele emergente din Armenia, Belarus, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Bulgaria, Macedonia, Republica Moldova, Muntenegru, Nigeria, Romania, Rusia, Serbia si Ucraina, profitul realizat de segmentul emergent fiind de 296 de milioane de euro.

Profitul net realizat de companie a crescut cu 42%, de la cele 334 milioane de euro inregistrate in 2006, la 472,3 milioane de euro raportate anul trecut, pe fondul avansului inregistrat pe pietele emergente.

“Cresterea business-ului s-a inregistrat in toate pietele in care CCHBC este prezenta, in conditiile in care bauturile necarbogazoase reprezinta 37% din totalul volumului vandut”, a declarat CEO-ul companiei, Doros Constantinou.

Citeste si:

In primele sase luni ale anului trecut, volumul vanzarilor pe pietele emergente a crescut cu 18%, evolutie sustinuta de ritmurile de 2 cifre inregistrate in Romania, Bulgaria, Rusia si Ucraina.

In Romania, Coca-Cola HBC (CCHBC) are aproximativ 3.000 de angajati si opereaza opt fabrici in sase locatii: Bucuresti, Ploiesti, Iasi, Timisoara, Oradea si Vatra Dornei.