Conform datelor furnizate de companie, Halewood estimeaza ca activitatile din turismul viti-vinicol vor genera in 2008 cresteri cu 30% fata de 2007, atingand valoarea de 1,2 milioane de lei.

"Aproximativ 3.000 de turisti au vizitat Pivnitele Rhein&Cie 1892 cu ocazia Campionatului International de Gatit in Aer Liber, care s-a desfasurat in perioada 29 februarie-2 martie 2008. In ceea ce priveste vanzarea de vin pe parcursul celor trei zile, Halewood estimeaza ca aproximativ circa 30% din totalul incasarilor au fost generate de comercializarea vinului. Campionatul a coincis cu lansarea noii directii de promovare a culturii vinului lansate de catre Cramele Halewood - „Vinul e mai bun cand suntem impreuna”.

Halewood estimeaza ca activitatile din turismul viti-vinicol vor genera in 2008 cresteri cu 30% fata de 2007", se precizeaza intr-un comunicat emis vineri de companie.

Citeste si:

Potrivit datelor companiei, Halewood a inregistrat peste 12.000 de turisti anul trecut la cele doua crame incluse in circuitul viti-vinicol Pivnitele Rhein& Cie 1892 si Crama Urlateanu. Conform comunicatului de presa peste 500 de vizitatori au beneficiat de turul complet al Pivnitelor.

Grupul Halewood, care a preluat acum 10 ani Pivnitele Rhein&Cie 1892 din Azuga a primit la 13 aprilie 2006 statutul de „Furnizor al Casei Majestatii Sale Regele Mihai I al Romaniei”, odata cu relansarea marcii Rhein Extra. Compania a introdus Pivnitele Rhein&Cie 1892 in circuitul turistic viti-vinicol prin organizarea degustarilor de vin spumant, dezvaluind metoda de producere a bauturii care utilizeaza aceleasi tehnici manufacturiere folosite cu sute de ani in urma.