Pana la sfarsitul anului 2009, compania va deschide inca trei reprezentante in orasele Brasov, Iasi si Sibiu, in urma unei investitii totale de aproximativ 1,5 milioane de euro.

Primul magazin BoConcept din Romania s-a deschis in 2006 in Complexul Comercial Feeria, cea mai mare zona cu spatii comerciale pentru retailul de mobila, investitia initiala ridicandu-se la suma de 400.000 de Euro.

BoConcept este un brand international de mobilier si decoratiuni cu peste 350 de magazine si studiouri de marca, incluzand locatii in New York, Shanghai, Tokio, Madrid, Berlin, Londra, Paris si Copenhaga, in peste 47 de tari din lumea intreaga.

Planurile de dezvoltare ale BoConcept se aliniaza trend-ului general de pe piata mobilei romanesti, cele mai mari companii de profil propunandu-si noi deschideri de magazine si o extindere agresiva la nivel national. Piata de profil, evaluata la peste un miliard de euro in 2007, va creste, anul acesta, cu peste 15%, potrivit specialistilor din domeniu.

Principalii jucatori de pe piata mobilei din Romania sunt Mobexpert, IKEA, Elvila, ClassMob si Staer Galati. Dintre acestia, Mobexpert investeste, anul acesta, 8 milioane de euro in deschidera hipermagazinului de la Suceava, alte inaugurari urmand a avea loc la Ploiesti, Pitesti si Bucuresti.

Citeste si:

Pe langa aceste inaugurari, grupul va continua si investitia de la Targu Mures lansata in mai 2007 si care se ridica la 28 de milioane de euro. Tot la Targu Mures in cadrul aceluiasi proiect, va fi terminata constructia celei mai moderne platforme logistica a Grupului Mobexpert, devenind functionala in al doilea trimestru din 2008.

Retailerul suedez IKEA, care a vandut anul trecut mobila romanilor in valoare de 87 de milioane de euro, dublu fata de cat preconizase, isi va continua extinderea in Romania incepand cu 2009, cand va deschide un al doilea magazin, cel mai probabil in provincie. Principalele orase vizate pentru alegerea urmatoarei locatii a celui de-al doilea magazin IKEA sunt: Constanta, Cluj, Galati, Iasi, Brasov si Bucuresti.

De curand, un nou jucator de talie europeana a intrat pe piata romaneasca de profil. Retailerul austriac de mobila Kika va investi, in urmatorii cinci ani, aproximativ 200 de milioane de euro in deschiderea a 8 magazine, care vor genera, fiecare, venituri de 10-15 milioane de euro. Compania tinteste o cota de piata de cel putin 10% si se asteapta ca in 2-3 ani sa devina lideri pe piata de profil.

Fosta divizie de lux a grupului Mobexpert, ClassMob, a deschis anul trecut, in Bucuresti, primul magazin de prezentare a mobilierului marca Natuzzi, in urma unei investitii de aproximativ 600.000 de euro, urmand ca si in 2008 sa mai deschida alte doua magazine la Cluj-Napoca, la Constanta si la Iasi.