"Fidel spiritului sau inovator, era de asteptat ca Loius Vuitton sa se extinda si in Romania, deschizand primul magazin in conformitate cu standardele mondiale ale marcii. Romania este una dintre pietele cu potential de dezvoltare pentru extinderea Louis Vuitton. In ultimii ani am observat cresterea numarului de clienti romani care au cumparat produse (de lux, n.r.) din toata lumea", a declarat presedintele Loius Vuitton pentru Europa, Jean-Marc Gallot, citat de NewsIn.

Amplasat in incinta hotelului JW Marriott, magazinul se afla pe un singur etaj, este impartit in cinci zone si are o gama larga de incaltaminte pentru femei si barbati, accesorii, ochelari de soare creati de directorul artistic Marc Jacobs, genti, genti de voiaj, precum si o colectie de textile colorate, o varitate de cravate si curele elegante.

"Este primul pas pe care il facem pe piata din Romania. Vom vedea ce ne rezerva si viitorul si putem apoi sa vorbim si de deschiderea unor noi magazine. Daca vom avea succes cu acest prim magazin, nu este exclus sa deschidem un al doilea magazin pe aceasta piata. Mai putem spune ca deschiderea magazinului din Bucuresti confirma dorinta casei de a participa activ la deschiderea granitelor Europei", au adaugat reprezentantii Louis Vuitton.

Brand al grupului Moet Hennesy Louis Vuitton (LVMH), Louis Vuitton detine peste 400 de magazine la nivel mondial in 59 de tari si inglobeaza produse din piele, pantofi, ceasuri, bijuterii, haine, accesorii, instrumente de scris si ochelari de soare. Potrivit raportului financiar al companiei, pe primul trimestru din 2008, LVMH a realizat venituri de 4 miliarde de euro, cu 5,3% mai mult decat perioada corespunzatoare a anului trecut.