"Momentan operam 11 restaurante KFC in Bucuresti, dar cu siguranta mai este loc pentru noi deschideri. Cred ca piata din Capitala ar putea asimila undeva la 20- 25 de restaurante, insa depinde mult de marimea lor si de locul in care vor fi amplasate, nu numai de numarul potential de clienti", au declarat reprezentanti ai US Food Network SA.

Potrivit acestora, compania va deschide pana la finele anului inca doua restaurante KFC, in urma unor investitii totale cuprinse intre 700.000 si un milion de euro. Unul dintre aceste restaurante va fi situat in mall-ul Liberty din Capitala, iar cel de-al doilea in mall-ul din Chisinau, Republica Moldova. Cel din urma este de altfel si prima unitate KFC deschisa de US Food Network SA in afara tarii. "Cele doua restaurante vor avea o suprafata de circa 160 metri patrati, fiecare si, avand in vedere faptul ca in ambele mall-uri suntem pozitionati in zona de foodcourt, capacitatea restaurantului va fi de fapt capacitatea maxima a zonei de food, pusa la dispozitie de fiecare mall in parte", au explicat reprezentantii US Food Network SA.

Planurile de dezvoltare KFC au in vedere extinderea retelei si in 2009, cand sunt programate in medie opt deschideri noi, din care cel putin doua in Bucuresti. Una din noile unitati KFC ce urmeaza a fi inaugurata in Capitala ar putea fi situata in zona Garii de Nord. Referitor la vanzari, US Food Network estimeaza ca reteaua KFC va genera anul acesta o cifra de afaceri de 45,5 milioane euro, iar in 2009 cifra de afaceri va urca pana la valoarea de 55 milioane de euro.

US Food Network a deschis anul acesta, in Bucuresti, KFC Beldiman si un restaurant in Baneasa Shopping City, iar in tara a inaugurat restaurante in Constanta, Craiova, Suceava, Targu-Mures si Arad. In prezent, brandul opereaza la nivel national 30 de restaurante, in care lucreaza peste 1.200 de angajati.

Citeste si:

KFC (Kentuky Fried Chicken) opereaza in Romania sub un contract de franciza, iar detinatoarea licentei este compania US Food Network SA. Primul restaurant a fost deschis in 1996 pe locul fostului magazin Leonida din Bucuresti.

Compania a investit peste opt milioane euro, in cei peste zece de ani de prezenta pe piata autohtona. Pentru a deschide o noua locatie KFC sunt necesari in medie 300.000 de euro, suma variand in functie de locatie, pozitionare, numar de angajati sau suprafata.

In primele sase luni, lantul de restaurante KFC a inregistrat pe piata autohtona, o cifra de afaceri de peste 18 milioane euro, in crestere cu 49% fata de aceasi perioada a anului trecut.