Compania Coca-Cola a anuntat ca i-au fost semnalate mai multe cazuri de tentativa de frauda prin intermediul unor SMS-uri cu mesaje promotionale false in care este folosit abuziv numele marcii.
Potrivit companiei, diferiti utilizatori de telefonie mobila au primit mesaje prin care erau anuntati ca au castigat un premiu oferit de Coca-Cola, iar pentru a intra in posesia acestuia, li se solicita cumpararea unui cod de reincarcare valorica a cartelelor telefonice si, ulterior, apelarea anumitor numere de telefon si comunicarea codului.

"Sistemul Coca-Cola din Romania nu este asociat in nici un fel cu aceste SMS-uri, iar numele marcii Coca-Cola este folosit fara acordul nostru. Recomandam consumatorilor sa nu raspunda acestor mesaje si sa nu furnizeze informații personale sau coduri de reincarcare valorica pentru cartelele de telefonie mobila. Daca au raspuns deja unor mesaje de acest tip, le recomandam sa intrerupa comunicarea cu sursa lor si sa contacteze autoritatile competente, respectiv cea mai apropiata unitate de politie, pentru a se informa asupra modului in care trebuie sa procedeze pentru a reclama aceasta tentativa de frauda si pentru a isi proteja informatiile personale", se arata in comunicatul companiei.

In cadrul promotiilor organizate de catre Coca-Cola HBC in Romania, exista intotdeauna un regulament oficial publicat la data lansarii promotiei respective si, in acelasi timp, informatiile din regulamentul oficial sunt rezumate si pe eticheta produselor care participa la promotia respective, potrivit companiei.

Coca-Cola HBC in Romania nu solicita niciodata prin SMS, e-mail sau apeluri telefonice informatii despre conturi bancare, parole personale sau coduri de reincarcare valorica a cartelelor telefonice.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri