Reteaua de magazine Mobexpert i-a dat in judecata, la Tribunalul Bucuresti, pe reprezentantii Kika, acuzandu-i de concurenta neloiala pentru ca ar folosi un slogan de promovare asemanator cu cel al Mobexpert.
Reprezetantii Mobexpert spun ca sloganul nou infiintatului magazin de mobila Kika, „Mii de idei pentru amenajarea dormitorului”, este asemanator cu cel al magazinului familiei sucu, „Mii de idei frumoase, care nu sunt neaparat scumpe”, ceea ce creeaza cumparatorilor „confuzie si riscul de asociere”.

Ei ii acuza pe cei de la Kika de faptul ca vor sa se foloseasca de renumele Mobexpert pentru a intra mai usor pe piata din Romania, potrivit NewsIn.

De asemenea, Mobexpert arata, in actiunea depusa la dosar, ca „gradul de similaritate vizuala este foarte ridicat, dat fiind impactul inceputului comun al sloganurilor in perceptia consumatorului potential”.

Mobexpert isi motiveaza actiunea aratand ca exista un risc ca oamenii care vad reclama sa creada ca marfa provine de la acelasi producator si sa se creeze ideea ca e vorba de aceeasi gama de produse.

Prin urmare, reprezentantii Mobexpert le cer magistratilor sa oblige Kika sa inceteze sa foloseasca sloganul, pentru ca le incalca dreptul la marca, si sa achite cheltuielile de judecata.

Kika nu a depus inca nici un document la dosarul din instanta. Primul termen al procesului va avea loc in data de 27 ianuarie.

Reprezentantii Kika se arata surprinsi de reactia Mobexpert anuntand ca ei nu au fost citati in instanta si invita compania concurenta la discutii deschise, se arata intr-un comunicat al Kika.

"Suntem foarte surprinsi de reactia concurentului nostru, tinand cont de faptul ca am raspuns in scris la apelul Mobexpert deja de acum cateva saptamani, fara a primi un comunicat oficial pana in momentul de fata. Pe langa aceasta, pana in prezent firma Kika nu a fost citata in instanta, dupa cum reiese din comunicatul de presa lansat. Concluzionand putem spune ca ne dorim si in Romania o concurenta loiala si ii invitam pe reprezentantii retailerului roman la o discutie deschisa", se arata in textul comunicatului.

Potrivit sursei citate, sloganul "Nr. 1 in idei de amenajare” nu este valabil doar pentru Romania ci pentru toate tarile in care este prezent magazinul Kika.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri