“Abonamentele medicale raman in topul beneficiilor oferite de companii angajatilor in perioada de criza”, declara reprezentantii companiei.

Reprezentantii Medlife sustin ca abonamentele medicale raman printre cele mai importante beneficii oferite de angajatilor, mai ales in aceasta perioada, cand majoritatea companiilor reduc substantial cheltuielile.

“Vorbind in termeni financiari, este mult mai simplu pentru o companie sa ofere salariatilor abonamente medicale de 10-15 euro lunar, decat sa opereze o crestere similara a salariilor care, cel mai probabil, ar trece neobservata”, a declarat Ciprian Ciobanu (foto), director de marketing si vanzari in cadrul Medlife.

Medlife a inregistrat in primele trei luni ale acestui an un numar de aproximativ 10.000 noi abonati, in crestere cu 85 % fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Potrivit reprezentantilor companiei, cel mai important motor de crestere a fost atragerea clientiilor deserviti anterior de concurenta. “Aceasta crestere importanta a numarului de arondati MedLife se datoreaza unui nou serviciu oferit companiilor, sharing health. Programul ofera posibilitatea companiilor de a nu alege un singur furnizor de servicii medicale, lasand salariatii, ca in cadrul unui pret egal, sa aleaga furnizorul de servicii medicale la care doresc sa fie arondati”, a mai precizat Ciobanu.

Medlife a raportat la sfarsitul anului trecut un numar de 170.000 de abonati, dublu fata de 2007. Pentru anul acesta, compania isi propune sa creasca numarul de abonati si sa atinga o cota de piata de 40% pe segmentul abonamentelor medicale.

Printre cei mai importanti noi clienti din portofoliul Medlife din acest an se numara: BRD, Vodafone, Philip Morris, Deloitte, Intercontinental, Avon, Ogilvy, Dorna, Elly Lilly, Pagini Aurii, Colas si cateva prestigioase case de avocatura.

De asemenea, compania este in negocieri avansate pentru finalizarea a altor 5-6 tranzactii cu grupuri de companii de mari dimensiuni.

MedLife activeaza pe piata din Romania din 1996. Compania detine circa 32% cota de piata in Bucuresti pe unul dintre cele mai importante segmente de piata, cel al serviciilor oferite clientilor corporatii.

MedLife are 1000 de angajati. In tara, compania detine 100 de clinici si centre medicale partenere din reteaua NetLife.