Complexul Energetic Rovinari a avut in 2008 un profit net de 1,041 milioane lei, de 79 de ori mai mic decat profitul net realizat in anul anterior, de 79.274.293 lei, potrivit rezultatelor auditate afisate pe portalul companiei.
Reprezentantii companiei spun ca aceasta diferenta a profitului net este cauzata de faptul ca, in 2008, compania a demarat lucrari de investitii si reparatii capitale, iar aceste reparatii capitale sunt suportate din cheltuielile de exploatare, potrivit NewsIn.

De asemenea, profitul net al companiei a fost afectat de constituirea unui provizion in valoare de 36,6 milioane lei pentru un numar de 1.009.711 de certificate de emisie de gaze cu efect de sera, potrivit portalului companiei.

Totodata, in 2008, Complexul Energetic Rovinari a produs o cantitate de 5.937.029 MWh energie electrica, in usoara crestere fata de energia electrica produsa in 2007, de 5.897.182 MWh.

Complexul Energetic Rovinari este producator de energie electrica si termica, pe baza de lignit, si a fost infiintat la 1 aprilie 2004. Termocentrala Rovinari are o putere instalata de 1.320MW. Actionarul majoritar al companiei este Ministerul Economiei.

Cele trei complexuri energetice din Oltenia (Turceni, Rovinari si Craiova) acopera circa o treime din productia de electricitate a Romaniei, fiind, dupa Hidroelectrica si Nuclearelectrica, producatorii celei mai ieftine energii din tara.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri