Astfel, discounturilor de 30% pana la 70% existente li se vor aplica altele suplimentare, informeaza compania.

In aceasta campanie vor participa peste jumatate din retailerii prezenti in Fashion House Outlet Centre. In unele cazuri, reducerile pot ajunge pana la 90% din pretul initial regasit in magazinele traditionale.

Fashion House Outlet Centre este primul centru de tip outlet din Romania si a fost lansat in decembrie 2008.

Printre marcile prezente in Fashion House se numara Puma, US Polo Assn., adidas, Famous Brands, Benetton, Mango, Stefanel, Replay, Mobexpert, Levias, Ipekyol, B&B Collection, Otter sau Timberland/Nautica.

Proiectul din Bucuresti a fost dezvoltat pornind de la modelul complexului din Varsovia, insa este mai mare decat acesta, suprafata planificata a fi construita depasind 28.000 mp. Investitia in centrul de outlet se ridica la aproximativ 65 milioane euro, agentii de inchiriere au fost companiile de consultanta Cushman & Wakefield si Jones Lang LaSalle, iar operatorul de management este GVA Grimley Outlet Services.

Dezvoltatorul Liebrecht & wooD este prezent in Romania din anul 2000, iar experienta sa anterioara ai include dezvoltarea a trei Centre Fashion House Outlet in Polonia – la Varsovia, Gdansk si Sosnowiec, langa Katowice. In cursul anului 2009, compania va deschide un Centru Outlet si la Sofia.

In Romania, belgienii au dezvoltat pana acum mai multe proiecte locale, printre care se numara Militari Shopping Centre, vandut in anul 2004 catre austriecii de la Meinl European Land Limited pentru 20 milioane de euro. Cel mai recent proiect al sau, corpurile de birouri Victoria Park, a fost de asemenea vandut la inceputul anului 2007 fondului austriac de investitii Immoeast, pentru aproximativ 60 milioane de euro.