Lucrarile la instalatiile electrice pentru tractiune pe magistralele I,III si TL se vor desfasura pe o perioada de trei ani, iar termenul de garantie a lucrarilor este de sase ani de la data semnarii proceselor verbale de receptie, la terminarea lucrarilor, potrivit NewsIn.

Contractul a fost atribuit dupa criteriul pretului (65%) si in functie de performantele tehnice (35%).

Magistrala I este cea mai veche din reteaua de metrou, avand traseul intre Pantelimon si Dristor 2, iar Magistrala III face legatura intre Anghel Saligny si Preciziei.

Directorul general al Metrorex, Gheorghe Udriste, anunta, la inceputul lunii iulie, ca programul de modernizare si dezvoltare al Metrorex pentru acest an este estimat la circa 350 milioane de lei, finantarea fiind asigurata din credite externe de la Banca Europeana de Investitii (BEI) si de bugetul de stat.

Printre principalele proiecte se afla finalizarea lucrarilor de structura a tunelelor si a statiilor pana la Bazilescu, din cadrul tronsonului 1 Mai - Laromet, compatibilizarea instalatiilor de siguranta a circulatiei, care permit conducerea automata a trenurilor pe magistralele I si III, tronsoane de legatura. Alt proiect vizeaza modernizarea instalatiilor electrice de joasa tensiune pe magistralele I si III de metrou pentru un numar de 27 de statii.