“Pentru 2010, vrem sa ne pastram nivelul de carburanti vanduti si sa investim in reteaua existenta, concentrandu-ne pe vizibilitatea preturilor pentru clienti astfel incat sa dispara ideile preconcepute legate de pret”, a declarat Laszlo Piry, vicepresedinte senior al diviziei de retail in cadrul grupului MOL.

Acesta a explicat ca marea provocare a anului viitor va fi “balansarea reculului consumului personal cu revigorarea sectorului industrial”,astfel incat nivelul vanzarilor sa se mentina la acelasi nivel. Oficialii MOL nu au spus cu cat a scazut consumul de carburanti anul acesta, dar au precizat ca deprecierea a fost conform previziunilor.

“Anul acesta, a fost foarte important sa ne pastram baza de clienti fideli, atat pe cei din retail, cat si cei corporate. Pana acum, avem jumatate de milion de clienti care au carduri de fidelitate”, a declarat Zsolt Szalay, care de 1 ianuarie 2010 va pleca de la sefia MOL Romania, dupa un mandat de patru ani.

Cat despre anul viitor, acestia au declarat ca este prea curand pentru a face estimari. “Ne-am propus mentinerea cotei de piata si o prognozare atenta. Anul acesta a fost unul greu si sunt sigur ca si anul viitor va fi la fel, cel putin primul semestru”, a precizat Szabolcs Ferencz, noul country manager pentru MOL Romania.

In prezent, reteaua MOL Romania include 135 de benzinarii. MOL Plc este o companie multinationala, activand in domeniul petrolului si gazelor, lider in Europa Centrala si de Est, cu sediul central in Budapesta. Grupul MOL deruleaza operatiuni in Europa, Orientul Mijlociu, Africa si statele membre CIS, avand peste 33.000 de angajati in intreaga lume. MOL detine cinci rafinarii in Ungaria, Slovacia, Croatia si Italia, cu o capacitate de rafinare de 23,5 milioane tone/an. MOL are peste 1.500 benzinarii in Europa Centrala si de Sud-Est.

Citeste un interviu cu Zsolt Szalay despre rebrandingul benzinariilor MOL din Romania.

MOL Romania are un nou director general

MOL Romania are un nou director general