Brand managerul Murfatlar, Daniel Negrescu, a declarat pentru NewsIn ca avansul vanzarilor se bazeaza pe diversele campanii publicitare desfasurate de Murfatlar in aceasta perioada, conform NewsIn.

"Anul acesta perioada Pastelui, cu ajutorul campaniei <<Sticla cu report>>, speram sa obtinem vanzari de aproximativ 3,1 milioane litri de vin. Pe langa aceasta campanie, brandul Babanu beneficiaza si el de o campanie promotionala pentru consumatorul final, constand intr-o oferta limitata de 2,5 litri la pret de 2 litri. Pana in momentul de fata, aceasta campanie a dublat vanzarile fata de anul trecut pentru acest brand", a explicat Negrescu.

Potrivit acestuia, in perioada sarbatorilor pascale, vanzarile de vin ale companiei cresc cu circa 20-25% comparativ cu o luna normala din an.
Cele mai importante cresteri in aceasta perioada sunt inregistrate de brandurile Trei Hectare, Zestrea Pinot Noir innobilat cu Merlot, Zestrea Muscat Ottonel, Lacrima lui Ovidiu si Eticheta neagra Merlot&Cabernet.

"Vinurile rosii au o crestere mai mare, ele fiind caracterizate de o sezonalitate accentuata", explica reprezentantii Murfatlar.

Producatorul de vinuri Murfatlar anunta recent va investi in anul 2010 aproximativ 2,8 milioane euro, suma similara cu cea din 2009, pentru plantarea a 175 hectare de vita-de-vie, in special din soiuri albe.

Compania estimeaza pentru anul 2009 o cifra de afaceri de 200 de milioane de lei, in crestere cu 13% fata de 2008, cand producatorul de vinuri a inregistrat afaceri de circa 176 de milioane de lei. In plus, compania vizeaza o marja de profit de 10%.

In vinoteca Murfaltlar se afla 500.000 de sticle de vin, cel mai vechi fiind din 1958, iar cel mai bun an de referinta este considerat anul 1986.
Principalii competitori ai producatorului de vinuri sunt Cotnari, Jidvei, Vincon Vrancea si Cramele Recas.