Deschiderea noului magazin Dedeman in Craiova reprezinta finalizarea celui de-al doilea proiect din cele patru prevazute in planul investitional pentru anul 2010. Pana la finele trimestrului al treilea, alte doua magazine vor intra in circuit, in Arad respectiv Timisoara.

Strategia de extindere a companiei Dedeman, la nivel national, vizeaza o retea de 30 magazine pana in 2015.

"Economia globala da semne de revenire. Ne asteptam ca aceasta revigorare economica sa se simta si la noi inca din acest an. Pentru ca am crezut si credem intr-un parcurs pozitiv, dar si pentru ca suntem romani si credem in Romania, inauguram astazi al 6-lea magazin in vreme de recesiune economica si continuam realizarea planurilor de investitii", a declarat presedinte Dedeman, Dragos Paval, citat de NewsIn.

Noul magazin este amplasat pe un teren de 27.000 mp. Din suprafata totala, 12.000 mp deservesc ca spatiu de vanzare pentru cele peste 45.000 de produse acoperind cererea pentru materiale de baza in constructii, gresie si faianta, instalatii termice, instalatii sanitare, instalatii electrice, mobila, decoratiuni interioare, electrocasnice si electronice, utilaje, scule si accesorii, precum si produse pentru gradina.

Dedeman SRL a realizat in 2009 o cifra de afaceri de 250 milioane euro, mentinuta la nivelul celei din 2008. Pentru anul 2010, Dedeman estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 15%, in euro, prin extinderea retelei la 20 magazine.

Dedeman, unul dintre principalii jucatori de pe piata materialelor de constructii si pentru amenajari interioare de tip DIY (Do It Yourself), este prezent pe piata de profil din 1992. Principalii competitori ai Dedeman pe piata autohtona de retail DIY sunt Baumax, Praktiker, Hornbach, Obi, Arabesque si Ambient.