In noul magazin se pot gasi biciclete pentru toate tipurile de consumatori ce au preturi cuprinse intre 1.200 lei (300 euro) si 22.000 lei (5.300 euro). Importatorul Felt Bicycles pune la dispozitia pasionatilor de ciclism 140 de modele, de la biciclete pentru copii, de oras, BMX (biciclete de cros) pana la biciclete performante de munte si de sosea.

Reprezentantii magazinului se asteapta ca cel mai bine vandut model sa fie cel din seria hibrid, care poate fi folosit atat pentru asfalt, cat si pentru drum forestier si padure.

"Magazinul este deschis de o luna si pana acum am vandut 150 de biciclete, ne asteptam ca acest ritm de vanzare sa se mentina tot anul si de aceea noi consideram ca am avut un inceput bun", a spus Emil Bituleanu, care in prezent mai ocupa functia de director executiv in cadrul Libra Bank.

El sustine ca motivul principal pentru care a ales deschiderea unui magazin de biciclete este pasiunea. "Merg foarte des pe bicicleta si imi place foarte mult acest lucru", a adaugat administratorul Mos Ion Roata. Cat despre colaborarea cu cei de la Felt Bicycles, Emil Bituleanu a spus ca, pe langa pasiunea sa pentru biciclete, un al criteriu pentru care compania a acceptat sa colaboreze a fost experienta acestuia in domeniu financiar.

Principala problema cu care se confrunta furnizorii de biciclete este piata nedezvoltata si mentalitatea romanilor.

Totusi, reprezentantii Mos Ion Roata sustin ca dezvoltarea pietei de biciclete este principala responsabilitate a furnizorilor si ca este nevoie de o extindere a numarului de magazine, atat din Bucuresti, cat si din tara. Pentru moment, distribuitorul Felt nu prevede extinderea in acest an, obiectivul principal fiind vizibilitatea actualei reprezentante si acoperirea unei cote de piata cat mai mari.

"Deocamdata nu estimam o extindere a numarului de magazine, iar in cazul in care va avea loc principalele orase sunt Bucuresti, Ploiesti si Brasov dar si orase din Transilvania precum Cluj", a declarat Bituleanu, adaugand ca Bucurestiul, ca in orice afacere, ramane principala atractie.

In cadrul magazinului Mos Ion Roata se mai gaseste un service de biciclete, dar si o cafenea pentru biciclisti.

Magazinul mai vinde si componente pentru biciclete care pana acum s-au vandut foarte bine, potrivit administratorului magazinului. Bicicletele pot fi achizitionate atat cash cat si prin rate. Profilul cumparatorului de biciclete Felt, descris de reprezentantii Mos Ion Roata, este bucuresteanul cu varsta cuprinsa intre 30-40 de ani cu venituri lunare ce depasesc 700 euro.

Felt Bicycles este unul dintre cei mai importanti producatori si distribuitori de componente si biciclete din lume. Compania are mai mult de 36 de reprezentante in 30 de tari si in prezent are peste 40 de angajati. Principalele piete ale Felt Bycicles sunt Germania, Australia, Japonia, Marea Britanie, Rusia si Spania.

Marc Schmiedke, directorul regional al Felt pentru Europa, a declarat pentru Wall-Street ca principala prioritate a producatorului american de biciclete in Romania nu este cresterea veniturilor ci vizibilitatea companiei in aceasta piata.