Retelele marilor magazine ar putea amenaja raioane cu produse traditionale specifice diferitelor regiuni ale tarii in scopul promovarii produselor locale, a declarat Marian Zlotea, presedintele Autoritatii Nationale Sanitar Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor (ANSVSA)
„Astfel, vom putea oferi producatorilor de produse traditionale romanesti posibilitatea unei piete extinse, consumatorilor posibilitatea de a-si procura produse traditionale verificate sanitar - veterinar si pentru siguranta alimentelor din supermarketuri, iar retelelor de supermarketuri o diversificare a produselor comercializate, ceea ce va fi benefic pentru toti”, a spus Marian Zlotea.

Potrivit Autoritatii, reprezentantii retelelor supermarketurilor au fost de acord cu propunerea si s-au declarat interesati intr-o colaborare cu Autoritatea, pentru punerea in aplicare a acesteia.

La discutie au fost invitati reprezentantii Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Mega Image, Metro Cash & Carry, Penny Market, Plus Discount, Real, Selgros Cash & Carry, Billa Romania, Gima.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri