Cristina Miclea (foto) are o experienta de marketing de peste 10 ani in companii precum Sanex Cluj Napoca, MOL Romania, Bravo Group Import Export, A&D Pharma.

S-a alaturat echipei Albalact in octombrie 2006 ca brand manager. La Albalact a coordonat numeroase campanii de imagine si promovare pentru Fulga si Zuzu, proiecte de cercetare pentru obiceiuri si atitudini de consum, activitati de lansare a unor produse noi.

”Am fost alaturi de Zuzu si Fulga, le-am vazut crescand si devenind doua branduri importante in piata lactatelor din Romania. Acum sunt in fata unei noi provocari, iar obiectivul meu este sa investesc la fel de multa pasiune si daruire pentru dezvoltarea tuturor brandurilor pe care Albalact le are in portofoliu”, declara Cristina Miclea.

Miclea are 34 de ani si este absolventa a Facultatii de Stiinte Economice a Universitatii “Babes Bolyai” din Cluj Napoca, cu specializare in marketing. Vorbește fluent engleza și e pasionată de expediții montane, călătorii și decorațiuni interioare.

De 38 de ani pe piata romaneasca a lactatelor, Albalact a ajuns in top 4 producatori de lactate in 2009, pe plan local.

Potrivit datelor MEMRB ianuarie-decembrie 2009, Zuzu ocupa primul loc pe piata laptelui pasteurizat cu 29% cota de piata in volum, iar Fulga este numarul 2 pe piata laptelui UHT cu 19,5% cota de piata in volum.

Potrivit acelorasi analize, Albalact este lider de piata si pe segmentul untului de masa, cu brandul omonim De Albalact. Albalact produce peste 60 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu si Albalact.

Compania Albalact - Alba Iulia este unul dintre primii cinci producatori de lapte si produse lactate din Romania. Infiintata in anul 1971 si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999. Compania Albalact are peste 500 de angajati si peste 6.000 de actionari si este listata la categoria a II-a a Bursei de Valori Bucuresti.

Din 2009, Albalact detine 93,6% din pachetul de actiuni al Raraul Campulung Moldovenesc. In prezent, Albalact comercializeaza produse proaspete pasteurizate si UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu, De Albalact si Raraul.

Albalact Alba Iulia a raportat in intervalul ianuarie-septembrie 2009 o crestere a cifrei de afaceri de 25%, pana la 39,7 mil. euro, respectiv o majorare a profitului cu 70%, pana la 407.746 euro.