Magazinul, dedicat clientilor revanzatori, are o suprafata de vanzare de 1.700 de metri patrati si ofera un sortiment de circa 3.500 de articole alimentare si nealimentare.

"Prin deschiderea celui de-al treilea magazin Metro Punct din Romania, continuam sa sustinem afacerile clientilor nostri, in cazul de fata a celor din zona Buzaului", a declarat Dusan Wilms, director general Metro Cash&Carry Romania, intr-un comunicat de presa care anunta inaugurarea unitatii in saptamana aceasta.

Retailerul, care opereaza pe plan local o retea de 25 de magazine de tip cash & carry (cu vanzare angro), a deschis primul magazin Metro Punct in aprilie anul acesta, la Satu Mare, iar pe cel de-al doilea, de la Piatra Neamt, in iulie. Pentru fiecare dintre magazine investitia a fost de un milion de euro.

Lantul Metro Punct este format din magazine cu o suprafata redusa, de circa 2.000 de metri patrati, prin care Metro Cash & Carry Romania se extinde si in orasele mai mici.

Citeste si:

Germanii au mai investit 15-20 de milioane de euro pentru deschiderea, anul acesta, a unui magazin cu format mare, in zona Policolor din Capitala. Magazinul, care are o suprafata de 8.300 de metri patrati, ofera 19.000 de produse.

Metro Cash & Carry este primul retailer international care a intrat pe piata romaneasca, in 1996. Magazinele se adreseaza in special clientilor revanzatori, persoane juridice, vanzarea facandu-se en gros, pe baza de legitimatie.

Harta cu magazinele deschise de Metro Cash & Carry in Romania