Indicatorul a urcat cu 21,8%, ca serie bruta, si cu 18,4%, serie ajustata fata de februarie 2015, conform Mediafax.

Avansul cifrei de afaceri a fost sustinut de comertul cu amanuntul al:

- carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate (+7,2%)
- vanzarilor de produse nealimentare (+6,7%)
- vanzarilor de produse alimentare, bauturi si tutun (+0,1%), calculat la serie bruta

In primele doua luni ale anului, cifra de afaceri din comertul cu amanuntul (cu exceptia comertului cu autovehicule si motociclete) a crescut de asemenea, atat ca serie bruta cat si ca serie ajustata in functie de numarul de zile lucratoare si de sezonalitate cu 18,7%, respectiv cu 16,9%. Evolutia a fost influentata de cresterii vanzarilor de produse alimentare, bauturi si tutun, a vanzarilor de produse nealimentare si a comertului cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule in magazine specializate.

Sursa foto: Anton Watman / Shutterstock