Suma urmeaza a fi rambursata in 12 ani, cu 5 ani perioada de gratie. Proiectul este structurat pe trei componente rutiera, feroviara si transport urban in Bucuresti si urmeaza sa fie finalizat pana in aprilie 2009.

Componenta rutiera se refera la dezvoltarea institutionala a CNADNR si presupune furnizarea de asistenta tehnica si de echipamente corespunzatoare in scopul sustinerii dezvoltarii institutionale si pentru dezvoltarea capacitatilor si metodelor de planificare ale CNADNR, precum si pentru imbunatatirea sigurantei rutiere, construirea si supervizarea soselelor de ocolire in orasele selectate, reabilitarea podurilor si instruire.

Componentele feroviare din Proiectul de Restructurare a Transporturilor au ca scop principal sa acorde sprijin Guvernului si sistemului feroviar pentru reducerea marimii CFR SA si finalizarea privatizarii activitatilor auxiliare. Se va crea un Centru de servire a clientilor in Transportul de Marfa care va reorganiza procedurile prin care CFR Marfa SA isi ofera serviciile clientilor.

In ceea ce priveste transportul urban in Bucuresti, se vor finanta activitati pentru infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport Bucuresti - masura institutionala care va asigura dezvoltarea coerenta a transportului urban si suburban si pentru restructurarea Metrorex in vederea integrarii si eficientizarii transportului cu metroul ca mijloc de transport public de mare capacitate, ecologic si modern.