Spre deosebire de programul sustinut de Guvernul Boc, in documentul elaborat de echipa Croitoru, obtinut de NewsIn, au fost reformulate cateva obiective la capitolul Infrastructura de transport -"dezvoltarea infrastructurii aeroportuare in zonele cu activitate turistica importanta", "refacerea infrastructurii feroviare simultan si in concordanta cu cea rutiera, in conformitate cu standardele europene", dar si "refacerea unei parti cat mai mari din reteaua de drumuri nationale la un nivel
calitativ european, pana in anul 2012".

Au fost eliminate de la "obiective de guvernare" - "asigurarea transportului portauto pe calea ferata pentru distante lungi" si "dezvoltarea capacitatii feroviare in zona fluvio-maritima a Portului Constanta".

In ceea ce priveste Pactul National pentru Autostrazile Romaniei a fost adaugat faptul ca se refera la "stabilirea proiectelor de autostrazi ce vor fi realizate pana in 2020, cu asigurarea coerentei si continuitatii in finantare la nivelul necesar", potrivit NewsIn.

Programul de guvernare 2009 - 2012 prevede, ca si in documentul pe baza caruia a fost investit Guvernul Boc, in domeniul transporturilor, finantarea tronsonului Bors-Targu Mures din Autostrada Transilvania (care reprezinta 254 km din cei 415 ai Autostrazii Transilvania), urmand ca, pentru portiunea Targu Mures - Brasov (161 km) "sa fie identificate alte solutii de realizare si finantare".

Alte propuneri sunt finalizarea tronsoanelor de pe Coridorul IV Paneuropean intre Nadlac si Sibiu (349 km) si intre Cernavoda si Constanta, inclusiv Centura municipiului Constanta (in total 74 de km) la nivel de autostrada, pana in 2012.

Premierul desemnat mai preia din programul Boc inceperea lucrarilor la Autostrada Targu Mures-Iasi (300 km), la Autostrada Sudului Bucuresti-Alexandria-Craiova (170 de km), la Autostrada Ploiesti - Buzau-Focsani (108 km), parte din Coridorul IX si la Autostrada Focsani-Sabaoani (140 km).

Programul propus de Croitoru vorbeste despre "proiectarea, finantarea si licitarea lucrarilor la autostrada Lugoj - Caransebes - Orsova - Drobeta-Turnu Severin - Craiova - Calafat, parte a coridorului pan-european IV B ". In documentul Guvernului Boc, era deja trecuta "inceperea lucrarilor in 2012 la autostrada Lugoj - Caransebes - Orsova - Drobeta-Turnu Severin - Craiova - Calafat, parte a coridorului paneuropean IV B.

Tot astfel, programul de guvernare mai prevede refacerea a 5.000 de km de drumuri nationale "la nivel calitativ european", unificarea activitatilor de control in trafic ale RAR, ARR si CNADNR in cadrul Inspectoratului de Control in Transportul Rutier si reconstructia Garii de Nord Bucuresti prin transformarea zonelor adiacente in centru comercial. Finalizarea liniei de metro Ghencea-Eroilor pana in 2012, construirea unui pod peste Canalul Dunare – Marea Neagra in zona Agigea care sa faca legatura cu autostrada A2 si cu centura municipiului Constanta sunt de asemenea planuri cuprinse in programul de guvernare.

In text se propune totodata "instituirea unui mod echitabil de colectare a taxelor pe infrastructura rutiera conform principiului <platesti cat si cum folosesti> si colectarea intr-un procent ridicat a acestor taxe.

Ar urma sa fie totodata infiintata o baza de date care sa cuprinda toate firmele care nu au respectat prevederi contractuale - pretul, calitatea, termenul de finalizare - in vederea depunctarii lor la licitatii.

In programul de guvernare propus de Lucian Croitoru apar aceleasi referiri la capitolul Infrastructura de transport la situatia transportului cu metroul. Astfel, sunt prevazute finalizarea pana in anul 2010 a liniei de metrou 1 Mai – Laromet ( 3,1 km –2 statii), inceperea lucrarilor la linia 5 de metrou: Ghencea – Drumul Taberei –Eroilor – Universitate – Pantelimon cu finalizarea primului tronson Ghencea – Eroilor pana in 2012 si modernizarea parcului de vagoane de metrou.