"Nu sunt multumit ca centura nu este finalizata, putea fi realizata cu 10 ani in urma, dar lucrarile la capetele de centura vor continua in 2011 si 2012, fiind de o prioritate majora", a spus Boc. El a aratat totodata ca inelul de circulatie al centurii ar putea fi realizat in parteneriat public-privat, in regim de autostrada cu patru benzi.
Tronsonul de 20 de kilometri redat miercuri circulatiei a fost modernizat, lucrarile vizand largirea soselei de la doua la patru benzi. Proiectul nu a fost finalizat integral, pentru perioada urmatoare fiind programate lucrari de finisaj, cum ar fi montarea despartitoarelor de sens, precum si podul hobanat de la Otopeni.
Premierul a insistat din nou ca actualul Guvern a reusit sa finalizeze 116 kilometri de autostrada in 2009 si 2010, alaturi de reabilitarea a 620 kilometri de drumuri nationale.
"Celor care intreaba ce masuri anticriza a luat Guvernul, le raspund: investitia publica in infrastructura este cea mai importanta masura", a adaugat Boc.
In urma cu trei saptamani, aflat in inspectie pe santierul centurii de nord a Capitalei, premierul Emil Boc i-a avertizat pe constructorii tronsonului Chitila-Voluntari ca lucrarile trebuie incheiate pana la 1 decembrie si ca vor fi "sanctionati" de Guvern daca depasesc acest termen.
In luna iulie, la o noua inspectie pe centura de nord a Capitalei, premierul Emil Boc afirma ca lucrarilor vor fi finalizate pana la sfarsitul anului si ca de la 1 iulie 2011 soferii vor putea circula pe autostrada, de la Pitesti la Constanta.
Centura de nord a Capitalei face legatura intre DN1 Bucuresti-Ploiesti, Autostrada Bucuresti-Pitesti si Autostrada Soarelui.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: