ING Bank Romania a inregistrat in 2010 un profit brut de 128 milioane de lei, in crestere cu 52% fata de rezultatul obtinut in 2009, ca urmarea a diminuarii costului cu provizioanele de risc, potrivit rezultatelor financiare prezentate de reprezentantii ING.
Venitul net realizat de ING a inregistrat in 2010, totusi, o usoara scadere, de 3% fata de 2009, pana la 672 de milioane de lei, pe fondul unei diminuari a veniturilor din comisioane si a rezultatului realizat de Trezoreria bancii, a precizat Misu Negritoiu, CEO al ING Bank Romania.

Activele totale ale bancii au crescut in 2010 pana la 12,03 miliarde lei, cu 9% mai mult fata de finalul anului precedent, cand se situau la nivelul de 11,06 miliarde de lei.

Ponderea creditelor in activele totale a crescut cu 3%, ajungand la 7,46 miliarde de lei, iar portofoliul de de titluri a avansat cu 75%, ajungand la 1,66 miliarde de lei. Portofoliul de economii si depozite atrase de banca a crescut in 2010 cu 4% comparative cu anul precedent, ajungand la 8,96 miliarde de lei.

Raportul credite/depozite este, in cazul ING Bank Romania, de 83%.

“Ne propunem pentru 2011 un ritm de crestere mai rapid fata de ritmul pietei, in principal prin cresterea distributiei produselor si serviciilor noastre si valorificarea pozitiei excelente in mediul on-lie”, afirma misu Negritoiu.

ING Bank Romania a deposit in 2010 pragul de 1 milion de clienti individuali. Banca o retea teritoriala formata din aproximativ 220 de unitati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri