Lansat pe piata la sfarsitul anului 2006, Clubul a organizat pana acum peste 300 de sesiuni de training cu peste 30 de tematici, sustinute in 56 de orase, de catre colaboratori externi si angajati ai BT. Primele cursuri din acest an, dedicate micilor intreprinzatori, vor incepe in 29 ianuarie, la Cluj-Napoca si Oradea si vor aborda subiecte de interes pentru aceasta perioada, inclusiv recomandari practice, valabile in perioade dificile.
In completarea ofertei Clubului, a fost initiat, in iunie 2008, un Program de networking, dedicat membrilor, care pot beneficia, pe baza cardului BT Club, de reduceri acordate de catre companiile care fac parte din aceasta retea.
In program s-au inscris pana acum 80 de firme, iar discount-urile sunt aplicate la achizitionarea de produse si servicii dintr-o serie foarte variata de domenii: medical, hotelier, consultanta, IT, turism, produse de larg consum, alimentare, articole de imbracaminte, cosmetice etc. Obiectivul acestei initiative este acela de a incuraja colaborarea dintre antreprenori si de a creste posibilitatile acestora de identificare a unor parteneri de afaceri
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: