Promotia pune la dispozitia clientilor BT un voucher in valoare de 150 de lei - destinat promovarii afacerii antreprenorilor, pe Internet, prin serviciul Google AdWords.

Campania se adreseaza atat actualilor clienti BT ai Abonamentului Bancar IMM, cat si micilor intreprinzatori, care au un website pe care doresc sa-l promoveze. Produsul bancii este destinat antreprenorilor si face parte din platforma anti-criza a Bancii Transilvania, cu ajutorul sau putand fi reduse cu pana la 50% comisioanele aferente operatiunilor bancare.

"Aceasta colaborare de marketing este o oportunitate de a lucra mai deschis cu companiile si cu diferite institutii, dar si de a contribui astfel la dezvoltarea rapida a spatiului digital, incluzand serviciile de e-commerce si marketingul online”, declara Christian Hernandez Gallardo, Head of New Markets, EMEA Google.

Google AdWords este una dintre cele mai eficiente metode de publicitate pe Internet, folosita inclusiv de companii mari.

„Comunicarea integrata a Bancii Transilvania tine cont de potentialul tot mai mare al mediului online, in acesta regasindu-se o parte considerabila a mesajelor sale. Ca Banca a Oamenilor Intreprinzatori, BT face inca un pas pentru sustinerea promovarii antreprenorilor prin intermediul Internetului, prin acest parteneriat. Prietenul Google nu este doar o campanie. Google este unul dintre prietenii Bancii Transilvania si, implicit, al intreprinzatorilor”, adauga Robert C. Rekkers, directorul general al Bancii Transilvania.

Clientii Bancii Transilvania vor beneficia, prin Google AdWords, de reclame de tip anunt, afisate in motorul de cautare Google, atunci cat este introdus unul dintre cuvintele-cheie alese de cei care folosesc promovarea prin acest serviciu.

Publicitatea firmei poate sa apara si in cadrul site-urilor care contin reclama furnizata de Google, daca in cadrul paginii respective sunt cuvinte-cheie selectate sau daca sistemul considera relevanta afisarea reclamei in respectivul loc. Plata se face “per click”, fiind licitata o anumita suma de bani pentru fiecare cuvant ales.

Prin Google AdWords, clientii IMM ai Bancii Transilvania pot gasi noi clienti pentru afacere, au controlul asupra cheltuielilor de promovare si, foarte important, reclamele sunt vazute doar de publicul interesat de respectivul subiect.

De pilda, o firma care detine un magazin de electrocasnice, foloseste Abonamentul Bancar IMM de la Banca Transilvania, are un site de firma si beneficiaza de un voucher va folosi respectiva suma pentru promovarea afacerii prin Google AdWords.

Intr-o prima faza, va fi ales un set de cuvinte-cheie, vor fi stabilite anunturile, iar compania va licita o anumita suma pentru fiecare termen ales. De fiecare data cand cineva va cauta pe Google unul dintre cuvintele-cheie selectate va fi afisat si anuntul-reclama al firmei respective.

Pe langa parteneriatul cu Google, pentru promovarea companiilor prin Google AdWords, Banca Transilvania mai vine posibilitatea ca firmele mici si mijlocii care nu au inca un website pot sa-si construiasca unul gratuit, gazduit de Banca Transilvania. Serviciul este pus la dispozitie prin Clubul Intreprinzatorului Roman, fondat de BT.