Banca Carpatica (BCC) a raportat un profit operational de 53,56 milioane lei (12,6 mil. euro) in cel de-al treilea treimestru, de circa 3 ori mai mare decat rezultatul de la finalul anului trecut, potrivit unui comunicat remis Bursei de Valori Bucuresti.
“Costul net al riscului, chiar daca a crescut semnificativ, ramane in limite acceptabile, avand in vedere conditiile economice dificile”, afirma Nicolae Surdu, directorul general al BCC.

In document se mai indica faptul ca lichiditatea imediat a bancii a urcat la 43,9%, fata de 34,4% cat era la finalul lui 2009.

“Banca Comerciala Carpatica a desfasurat un amplu proces de reorganizare care a fost implementat cu succes pe toate liniile de business si a avut ca scop eficientizarea activitatii atat la nivel central, cat si teritorial. Astfel, prin ajustarea retelei teritoriale, cat si prin externalizarea mai multor servicii, BCC a reusit sa-si diminueze costurile operationale”, se arata in comunicat.

Pentru acest an
, banca estimeaza pierderi de 94,63 milioane lei, de peste patru ori mai mari decat cele din 2009.

BCC are un capital social de 278,95 milioane lei, impartit in 2,79 miliarde de actiuni cu o valoare nominala de 0,1 lei. Presedintele Carpatica, Ilie Carabulea, are o detinere de 37,93%, in tip ce Corneliu Tanase ai Alin Albu au fiecare circa 10% din capitalul bancii.

Valoarea de piata este de 244,08 milioane lei (57,2 mil. euro), potrivit ultimului pret de 0,0875 lei/actiune.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri