Potrivit Orange, acesta este primul centru dezvoltat si sustinut de catre un operator telecom din Romania si din Europa.

Serviciile sunt disponibile tuturor, indiferent ca sunt sau nu clienti Orange.Utilizatorii de telefoane isi pot repara telefoanele, seta sau instala de softuri, au acces la peste 200 de modele de accesorii (incarcatoare, GPS, carduri, huse, folii protectoare) si internet café. De asemenea pot alege servicii precum asigurarea pentru telefon, transfer de continut sau o sesiune de pregatire despre utilizarea unui smartphone.

Programul de lucru de luni pana vineri este intre orele 8:30 – 19:30, sambata de la 9:00 la 16:00, iar duminica de la 10:00 la 14:00.

“Prin Orange Care Center am vrut sa oferim mai mult decat un centru de service. Centrul este deschis tuturor, indiferent ca sunt sau nu clienti Orange si indiferent de telefonul pe care il detin” ,a declarat Sorin Blideran, senior product manager in cadrul Orange Romania.

Citeste si:

Compania a lansat anul trecut doua puncte pentru asistenta si service pentru defectiuni usoare ale telefonului.

Orange este cel mai mare operator de telefonie mobila de pe piata locala, cu 10,18 milioane de clienti si venituri de 698 milioane de euro in primele noua luni ale anului.