“Din 16.01 internetul la metrou va fi tarifat. Pentru a naviga la tarife special, activeaza o optiune de internet pe mobil apeland Serviciul Clienti”, a anuntat compania printr-un SMS trimis clientilor sai.
Dupa lansarea acestei oferte, in noiembrie anul trecut traficul de internet la metrou al Orange a crescut cu 40% fata de luna anterioara, a declarat la jumatatea lui decembrie Vanina Ungureanu, business division manager in cadrul companiei de telecomunicatii. Ea a a adaugat ca in noiembrie in jur de 82.000 de clienti Orange au folosit serviciile gratuite de internet la metrou.
Campania prin care Orange oferea internet gratuit la metrou a fost lansata pe 1 noiembrie anul trecut, la cateva saptamani dupa ce RCS&RDS, cel mai mare operator de internet fix si internet, a anuntat ca utilizatorii se pot conecta gratuit timp de o ora pe zi in reteaua nationala de internet Wi-Fi a companiei.
In aceeasi perioada si Vodafone Romania a anuntat ca va oferi internet gratuit la metrou, insa operatorul va continua aceasta oferta pana la 31 ianuarie.
Aceasta lupta dintre operatori este foarte importanta pentru ca metroul bucurestean este utilizat in fiecare zi de circa 500.000 de oameni. Practic, oferind astfel de servicii gratuite, companiile incearca mai ales sa educe utilizatorii de telefonie si astfel sa-i faca sa cumpere si servicii de internet, in cazul in care nu le folosesc inca.
Orange este cel mai mare operator de telefonie mobila de pe piata locala, cu 10,18 milioane de clienti si venituri de 698 milioane de euro in primele noua luni din 2011.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: