Retailerul a ajuns astfel la o cota de piata de circa 70% din piata locala de comert electronic.

EBITDA companiei s-a ridicat la 3 mil. euro, similar cu 2010.

Pentru acest an conducerea companiei isi doreste venituri de circa 180 de milioane de euro. Astfel, eMag ar ajunge foarte aproape sau chiar ar putea intrece Altex si Domo, cel mai mari jucatori de pe piata locala de retail electroIT.

Intreaga piata electroIT a evoluat in 2011 cu circa 10%, atingand valoarea de 1,1 mld. euro. Oficialii eMag estimeaza ca piata va mai creste si anul acesta tot cu circa 10%. Intreaga piata de retail din Romania este de 25 mld. euro.

Citeste si:

"eMag va primi peste 100 de milioane de vizite in 2012, un trafic care este de cel putin 10 ori mai mare decat un centru comercial important din Romania", subliniaza Iulian Stanciu, principal actionar al magazinului online.

Rata de conversie eMag se ridica la 6%, fata de un magazin traditional de electroIT unde rata de conversie este mai mare, de 25%. "Diferenta este insa un lucru normal - mult mai usor este sa vizitezi un magazin online, si noi avem 2,7 milioane de unici pe luna, decat un magazin fizic", considera Stanciu. Cosul mediu de cumparaturi la eMag este de 500 de lei.

Consideri ca eMag va depasi ca vanzari Altex si Domo in viitorul apropiat si mediu? De ce (nu)? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.