Testele vor dura intre trei si sase luni. Operatorul este in prezent in discutii si cu alte banci pentru a implementa aceasta metoda de plata, conducerea companiei afirmand ca isi doreste sa puna la dispozitie serviciul pentru toti clientii Orange indiferent de banca la care au cont.

Deoamdata sistemul este folosit de angajatii Orange care au conturi la BRD si de cei ai BRD. Cele doua companii folosesc dispositive BlackBerry pentru efectuarea tranzactiilor.

Near Field Communication este o tehnologie incorporata in tot mai multe dispozitive mobile care permite
telefonului sa devina un fel de card de cumparaturi sau chiar bilet de calatorie.

“Trebuie sa fim siguri ca oamenii sunt dispusi sa isi lase portofelul acasa si sa foloseasca telefonul”, afirmat Julien Ducarroz, directorul comercial al companiei, despre testele realizate de Orange.

Citeste si:

El a adaugat ca va dura destul de mult timp pana cand o astfel de metoda va deveni una populara pentru plata produselor si serviciilor, deoarece trebuie construit un ecosistem.

“Avem nevoie si de celelalte banci si operatori sa foloseasca acest serviciu. Eu am incercat. Este foarte usor.
Dar va lua ceva timp sa se dezvolte”, a explicat Jean François Fallacher.

Analistii de la Forrester Research spuneau intr-un raport din iunie anul trecut ca tranzactiile prin telefonul mobil ar putea ajunge la circa 31 miliarde de dolari pana in 2016.