De asemenea, suma este cu 10 milioane de lei (2,1 mil. euro) peste asteptarile initiale ale conducerii companiei.

Peste 500.000 de vizitatori au trecut pragul magazinelor Flanco, iar dintre acestia, 100.000 de consumatori au ales cel putin un produs din oferta Black Friday in cele trei zile de campanie. Magazinele Flanco au o suprafata de vanzare cu 20% mai mare comparativ cu noiembrie anul trecut.

"Am mobilizat resurse importante in zona operationala, avand experienta anului trecut, iar avantajele competitive s-au convertit in rezultate de vanzari mai mari decat estimarile", a declarat Violeta Luca, CEO Flanco.

Vanzari cat intr-o luna intreaga

Stocul produselor din oferta Black Friday a numarat peste 230.000 de unitati pentru 1.000 de modele incluse in campanie, cu reduceri intre 10% si 60%. In prima zi de campanie Black Friday, magazinele Flanco au generat vanzari cat intr-o luna intreaga.

Cele mai cautate produse din oferta Black Friday au fost televizoarele cu ecran plat, notebook-urile, tabletele, aparatele foto, masinile de spalat si produsele electrocasnice incorporabile.

Citeste si:

Produsele scumpe au inregistrat o crestere semnificativa a ponderii in mixul de vanzari. Astfel, achizitiile de ultrabook-uri au reprezentat 15% din totalul vanzarilor, fata de 2-3% in noiembrie 2012. Televizoarele cu ecran plat si diagonala mare si masinile de spalat cu capacitate mai mare de 7 kg si functii tehnologice avansate s-au incadrat in acelasi trend pozitiv, demonstrand apetitul romanilor pentru tehnologie.

Compania a inregistrat afaceri de 113,7 milioane de euro si un profit net de 760.000 de euro anul trecut. Retailerul are 78 de magazine si peste 800 angajati. Conducerea acestuia isi doreste sa ajunga la finalul anului la o cota de 15% dintr-o piata estimata 1,15 miliarde de euro.

Citeste si: Topul castigatorilor Black Friday: retailerii IT&C au vandut de peste 50 mil. euro

Black Friday (Vinerea Neagra) este un concept preluat din SUA care marcheaza debutul cumparaturilor de Craciun pe piata americana.

Topul castigatorilor Black Friday: retailerii IT&C au vandut de peste 50 mil. euro

Topul castigatorilor Black Friday: retailerii IT&C au vandut de...

Evenimentul are loc in prima vineri dupa Ziua Recunostintei si este una dintre zilele cu cele mai mari reduceri de preturi si vanzari in randul magazinelor din America. Pentru ca toata lumea sa poate profita de cele mai bune oferte, majoritatea companiilor ofera zi libera angajatilor sai.

Reducerile de Black Friday au devenit foarte populare si in Romania incepand de anul trecut, cand mai multe site-uri au ramas fara produse pe stoc si au fost blocate ca urmare a numarului mare de vizitatori.