Lansata in 2007, compania a inregistrat anual o evolutie constanta a cifrei de afaceri, in conditii de profitabilitate. Cea mai mare crestere din punct de vedere procentual a avut loc in 2008, cand s-a inregistrat o marire a cifrei de afaceri cu 150% in comparatie cu 2007. Un alt moment important a fost anul 2012, in care s-a inregistrat o dublare a cifrei de afaceri comparativ cu anul 2011, de la 2,2 milioane de lei la 4,3 milioane de lei. Anul 2013 a fost cel mai profitabil an pana in prezent si a adus companiei un profit de 1,4 milioane de lei, in crestere cu 34% fata de 2012.

„Au trecut 7 ani in care am avut parte de o crestere treptata, dar constanta, din toate punctele de vedere. Am pornit la drum cinci angajati, cu o investitie initiala de aproximativ 40.000 de euro, la care s-au adaugat inca pe atat pentru sustinerea operationala a activitatii. Ne-am recuperat investitia dupa trei ani si am decis sa reinvestim profitul pentru a creste calitatea serviciilor oferite. Rezultatele pe care le-am avut ne-au dovedit ca a fost cea mai buna decizie”, a declarat Violeta Rosu (foto), managing partner Blue Point.

Pentru anul in curs, Blue Point isi propune o crestere a cifrei de afaceri cu aproximativ 10%, la peste 1,3 milioane de euro, in comparatie cu anul precedent si o crestere cu circa 30% a numarului de angajati pana anul viitor.

Blue Point este o companie de servicii call center complete, cu capital 100% romanesc. Infiintata in 2007, compania are in prezent aproximativ 150 de angajati si ofera solutii de tipul outbound (telesales, telemarketing, sondaje de opinie, etc) si inbound (suport clienti, infoline si helpdesk, suport tehnic, programe de loializare, upsell&cross sell inbound, etc). Clientii aflati in portofoliul Blue Point sunt: CURS, Heineken, Hochland, IMP, Reader’s Digest, Synevo, Tiriac Auto, Vodafone si Xerox.