La 30 septembrie 2015, Orange Romania avea 10.284.000 de clienti. 79.000 mai multi clienti au ales reteaua Orange comparativ cu trimestrul anterior.

Serviciul Orange TV a avut o evolutie constanta atat pe partea numarului de utilizatori. In prezent, peste 250 000 de abonati au acces la programele Orange pe televizor. De asemenea, portofoliul de canale a fost imbunatatit prin adaugarea de noi posturi TV. In iulie s-a lansat o noua versiune a aplicatiei TV Go pentru Android cu un design imbunatatit si noi functionalitati.

Traficul de internet mobil 4G a crescut cu 60% comparativ cu trimestrul al doilea al 2015 si de 6 ori comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Orange detine cea mai extinsa retea 4G din Romania cu 96% acoperire pentru populatia urbana si 71% pentru populatia nationala (peste 4200 de localitati), conform oficialilor companiei. In Bucuresti, tocmai s-a finalizat in luna septembrie un proiect major de crestere cu 50% a capacitatii retelei.

Citeste si:

In ultima luna a trimestrului al treilea, Orange a anuntat noutati precum noul portofoliu de abonamente, ce aduce abonamentele individuale pachetele Orange Family si Orange Share. Abonamentele noi au venit insotite, printre altele, si de noile smartphone-uri Orange dedicate tuturor tipurilor de clienti: Orange Klif, Orange Dive 30 si Orange Dive 70. La capitolul inovatii se numara bateria externa, Power Up, si serviciul apel 4G ce aduce pentru clienti cea mai rapida conexiune a apelului in reteaua 4G si calitatea HD a sunetului.

In al treilea trimestru al anului, numarul de smartphone-uri 4G vandute a fost aproape dublu comparativ cu vanzarile din trimestrul trei al lui 2014, iar vanzarile de tablete 4G au fost de 4 ori mai mari.

Principalii concurenti ai Orange sunt Telekom Romania, Vodafone, precum si RCS&RDS si UPC Romania.