Schimbarea vine pe fondul cresterilor anuale cu mult peste media pietei, inregistrate de Bitdefender pe segmentul solutiilor de securitate pentru piata rezidentiala.

„Business-ul nostru de consumer a inregistrat o crestere anuala (CAGR) de peste 30% la nivel global in ultimii trei ani, intr-o piata in care marii jucatori inregistreaza scaderi sau stagneaza. Obiectivul nostru este sa acceleram acest avans, iar un rol important in indeplinirea lui il are Bitdefender BOX, un produs unic destinat protejarii tuturor dispozitivelor conectate la Internet (IoT) ale unei familii, despre care credem cu tarie ca reprezinta viitorul industriei de securitate cibernetica”, a declarat Bogdan Irina, COO, Bitdefender.

Cu focus pe inovatie la nivel comercial si pe imbinarea celor mai avansate tehnici de comunicare digitala, echipa Mihaelei Paun se va concentra pe extinderea business-ului de consumer al Bitdefender pe noi piete, precum Olanda, Japonia sau Canada. De asemenea, Paun va coordona implementarea strategiei globale pentru Bitdefender BOX, produs ce creeaza si defineste o noua categorie in piata, aceea a solutiilor integrate de securitate cibernetica pentru locuinte. Din noua pozitie, ea va conduce o echipa de peste 50 de persoane. Lucreaza in Bitdefender din 2002 si este unul dintre fondatorii departamentului de marketing digital al companiei si coordonatorul vanzarilor online, principalul canal de distributie a solutiilor de securitate pentru piata rezidentiala.

Citeste si:

Ciprian Istrate, care a ocupat anterior functia de Global Marketing Director, lucreaza in Bitdefender din 2002 si a coordonat in 2011 rebrandingul companiei, cu o contributie importanta in pozitionarea tehnologiilor Bitdefender in industria globala de securitate cibernetica. El va conduce o echipa de peste 100 de persoane si va contura viziunea si strategia pentru urmatorii ani a dezvoltarii portofoliului de produse consumer. Sub coordonarea sa intra echipele de product management, product marketing management, customer care, marketing inteligence, user experience si marketing agency.

Mihaela Paun si Ciprian Istrate au avut o contributie decisiva la dezvoltarea segmentului consumer al Bitdefender, punand bazele primei echipe din Romania responsabile de marketing la nivel international.