Logitech International a anuntat astazi cele mai bune rezultate pe trimestru dobandite vreodata, inregistrand profituri record. Este al 33-lea trimestru consecutiv de crestere a veniturilor cu valoare procentuala de doua unitati (peste 10%), potrivit informatiilor comunicate de companie.

Vanzarile celui de-al treilea trimestru al anului fiscal 2007 s-au incheiat pe 31 decembrie 2006, ele fiind de 659 de milioane de dolari, mai mari cu 15 procente fata de cele 574 de milioane de dolari inregistrate in acelasi trimestru al anului fiscal trecut.

Cresterea procentuala a vanzarilor se imparte astfel 19% in Europa, Orientul Mijlociu si Africa, 14% in zona Americii si 2 % in Asia Pacific. Vanzarile au crescut pe aproape toate categoriile de produse cu accent pe produsele audio (crestere de 27%) si telecomenzi universale (crestere de 42%).

Acesta a fost cel mai bun trimestru din istoria Logitech, datorat unei cereri de produse crescute pe perioada sarbatorilor si unui management efficient din partea noastra, a spus Guerrino De Luca, Presedinte si CEO al Logitech.

Vedeta acestui trimestru a fost seria de produse audio, ceea ce demonstreaza apetitul consumatorilor pentru boxele destinate iPod si PC-urilor care imbunatatesc experienta muzicala. Suntem de asemenea foarte multumiti de evolutia liniei de telecomenzi universale multumita dorintei consumatorilor de a simplfica manevrarea sistemelor digitale din casele lor cu ajutorul beneficiilor unice oferite de telecomenzile noastre Harmony.

Compania a anuntat de asemenea tinte financiare preliminare de crestere a vanzarilor si veniturilor operationale cu 15% pentru anul fiscal 2008 ce se va incheia la 31 martie 2008.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri