Vanzarile magazinelor online romanesri au crescut cu 45% in perioada 15 ianuarie – 15 februarie fata de nivelul inregistrat in luna decembrie 2006, crestere incurajata de ofertele promotionale de Sf. Valentin.

"Ne asteptam ca vanzarile online sa pastreze ritmul de crestere si in urmatoarele luni, pana spre jumatatea anului. Practic, este vorba de o asezare a pietei care va da incredere cumparatorilor, solicitand in acelasi timp atentia comerciantilor si imbunatatirea calitatii serviciilor”, apreciaza Dragos Stanescu, director de marketing si vanzari la GECAD ePayment.

In Statele Unite, de unde provine aceasta sarbatoare, vanzarile online in magazinele specializate de cadouri au crescut cu 22% in saptamanile care au precedat-o fata de valoarea inregistrata in aceeasi perioada anul trecut. Potrivit unui raport realizat de comScore Networks cele mai cautate produse au fost flori, felicitari, cosmetice si parfumuri, bijuterii si ceasuri, cumuland vanzari de 907 milioane USD, fata de 743 milioane in 2006.

Citeste si:

In Romania, indragostitii s-au indreptat mai ales catre ofertele speciale lansate de magazinele online. Astfel, cele mai atractive au fost pachetele turistice (cazare si transport) – 54% din numarul de trazactii. La distanta apreciabila urmeaza produsele electronice mici (telefoane, MP3 Playere, carduri de memorie) cu 9% din totalul vanzarilor si produsele specifice unui astfel de eveniment, si anume flori, cosmetice, bijuterii sau felicitari care au avut o pondere de 6%.

Gecad ePayment promoveaza doua solutii proprii de comert electronic, respectiv de distributie de software online: ePayment, care se poate implementa in orice magazin virtual romanesc de produse sau servicii, si Avangate, care a fost special creat pentru producatorii de software care isi vand produsele pe Internet. Avangate se comercializeaza la nivel international.