UPC Romania a investit peste sase milioane de euro in reteaua sa, pentru a majora viteza de trafic pe Internet.

Anuntul a fost dat publicitatii intr-un cadru inedit, in cadrul celei de-a treia conferinte de presa online din Romania, care a urmat celor organizate saptamana trecuta de Arbomedia si British Airways.

UPC Romania, cea mai mare companie locala de televiziune prin cablu, a anuntat cresterea vitezelor de acces la internet, cu pana la patru ori, pentru toti clientii sai, abonati la acest serviciu. “Noile viteze de acces nu implica o modificare de tarif al abonamentului lunar. in urma cresterii vitezelor, cea mai mare viteza de download pentru internet poate ajunge pana la 6 Mbps”, a declarat Lucian Lupascu, manager de internet la UPC.

Potrivit lui Lucian Lupascu, UPC are in acest moment peste 125 000 de clienti broadband, iar asteptarile pentru acest an sunt foarte optimiste.
La sfarsitul anului trecut, compania a finalizat implementarea sistemului automat de gestiune a clientilor, cSpire, care permite reprezentantilor de relatii cu clientii sa activeze automat produsele si serviciile.

Sistemul, utilizat de UPC la nivel european, are ca scop eficientizarea operatiunilor si cresterea satisfactiei clientilor prin integrarea proceselor si imbunatatirea vitezei de livrare a serviciilor catre clienti.

Implementarea sistemului cSpire va fi urmata, in acest an, de instalarea platformei Vitria, care vizeaza unificarea bazelor de date cu clientii si cresterea accesibilitatii in call center.

Citeste si:

Investitiile companiei au vizat cu prioritate, in anul 2006, imbunatatirea serviciilor de relatii cu clientii, modernizarea sistemelor informatice si a retelei si dezvoltarea infrastructurii. in cursul anului trecut, UPC Romania a investit in dezvoltarea sistemului de facturare si a renuntat la emiterea facturii in avans pentru clientii de televiziune prin cablu.

Prezenta in Romania din 1992, compania UPC Romania a devenit unul dintre cei mai importanti frunizori de servicii de televiziune, extinzandu-si constant gama de servicii si produse oferite, ca urmare a achizitionarii treptate a unor retele locale de comunicatii prin cablu.

Cea mai importanta achizitie a fost Astral Telecom, o data cu alte 13 companii, in octombrie 2005.

La inceputul anului 2003, UPC Romania S.A. a fuzionat prin absorbtie cu alte sapte societati din Romania (Aparatura Electronica Seltron Cluj Napoca, Diplomatic International Comimpex Focsani, Control Cable Venture Ploiesti, Somax Botosani, Selektronic Sfantu Gheorghe, Portal Export-Import Cluj-Napoca si Multicanal Holding Bucuresti).

in anul 2004, UPC Romania a achizitionat alti doi operatori de cablu din Bacau - Eurosat si Satba –, iar in 2005, compania a preluat Conex Sat Roman. in aprilie 2006, UPC Romania a anuntat achizitionarea integrala a operatorului de televiziune digitala prin satelit, Focus Sat.

Potrivit datelor oferite de companie, de la intrarea in Romania, UPC a investit peste 500 de milioane de dolari, ajungand in prezent la un portofoliu de peste 1,3 milioane de clienti in aoprape 200 de orase.