Folosirea telefoanelor mobile pentru achitarea diferitelor bunuri cumparate reprezinta un segment cu o dinamica exponentiala, un domeniu pe care operatorii spera sa-l exploateze la maximum, o noua modalitate de sporire a marjelor de profit.

Japonezii sunt, si in acest caz, lideri in ceea ce priveste efectuarea de plati prin intermediul dispozitivelor mobile pentru mancare si bilete de tren.

Contractul incheiat intre cele doua companii va furniza informatii valoroase despre comportamentul consumatorilor, un domeniu de mare interes, care sta la baza fundamentarii strategiei de marketing in orice business. Este de asteptat, totusi, ca sumele mici sa fie platite cash.

Citeste si:

DoCoMo, operatorul nipon din telecomunicatii, a creat un serviciu care permite clientilor sai sa isi foloseasca telefoanele mobile ca si carti de credit.

In acest moment, in Japonia exista mai mult de 3 milioane de utilizatori mobili ce folosesc sistemul creditului pre-platit, care presupune alimentarea contului, in majoritatea cazurilor via Internet, inainte de efectuarea diverselor plati.

Joint-venture-ul dintre McDonalds (70%) si DoCoMo (30%), care valoreaza aproximativ 300 de milioane de yeni (2,5 milioane de dolari), este anuntat sa devina functional de la mijlocul anului curent.