Google si Yahoo au inceput deja cursa pentru atragerea unui numar cat mai mare de companii in retelele proprii de publicitate online
Yahoo a anuntat ca a semnat luni un acord cu editorii a 265 de publicatii din SUA care vor beneficia de serviciile de publicitate ale Yahoo pe site-urile proprii. In plus, publicatiile vor folosi tehnologia Yahoo de cautare pe Internet pe site-urile lor.

Acest acord vine dupa ce Google a preluat la finalul saptamanii trecute compania DoubleClick in schimbul sumei de 3,1 miliarde de dolari, devenind astfel jucatorul cu cea mai mare cota de piata din industrie (aproximativ 80% potrivit competitorilor sai). Rivalii Google s-au aratat de asemenea ingrijorati de afacerea facuta de Google, considerand ca preluarea DoubleClick nu este benefica pentru mediul concurential si ca instituie un monopol.

Contractul incheiat cu cele peste 260 de publicatii denota faptul ca Yahoo nu considera lupta incheiata, incercand in continuare sa isi largeasca portofoliul de site-uri care folosesc serviciile platformei Panama, lansate in urma cu cateva luni. Potrivit intelegerii incheiate, publicatiile vor furniza de asemenea si texte pentru site-urile de stiri ale Yahoo, precum Yahoo News sau Yahoo Finance.

Acordul poate fi considerat o victorie a Yahoo daca tinem seama de faptul ca respectivele site-uri utilizau serviciile DoubleClick, alegand sa schimbe furnizorul de anunturi publicitare dupa preluarea companiei de catre Google. “Acest acord este un pas important pentru industria ziarelor”, a declarat, citat de International Herald Tribune, directorul executiv al Belo, una din publicatiile care a ales serviciile Yahoo de mai multe luni.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri