Magazinul MarketOnline estimeaza o cifra de afaceri de 13,5 milioane de euro pana la finele anului, dupa ce a raportat un volum al vanzarilor de 3,5 milioane euro in primul semestru, au declarat, citati de NewsIn, reprezentantii companiei.
"In luna iulie am avut o cifra de afaceri de un milion euro, iar in primele sase luni un volum al vanzarilor de 3,5 milioane euro. Pentru anul in curs estimam o cifra de afaceri de 13,5 milioane euro. Diferenta poate parea mare intre primul si al doilea semestru, dar avand in vedere ritmul de crestere de peste 30% in fiecare luna, se explica", au declarat reprezentantii MarketOnline.

MarketOnline si-a schimbat luna aceasta sediul companiei ca urmare a cresterii constante a vanzarilor in cele noua luni de la infiintarea magazinului online in noiembrie 2006. Noul sediu situat in sectorul 2 din Capitala are o suprafata de 700 metri patrati, din care 350 metri patreti sunt dedicati exclusiv depozitarii. Sediul MarketOnline este inchiriat si a presupus o investitie de 150.000 euro care a inclus si achizitionarea unui program informatic de gestiune nou si a doua noi autoutilitare.

Magazinul MarketOnline a inregistrat in primul semstru un profit de 200 euro, reprezentantii companiei declarand ca la sfarsitul lui 2007 nu se asteapta "nici la profit nici la pierdere", avand in vedere ca magazinul este in primul an de functionare si se concentreaza pe formarea unei echipe si a unui sistem de lucru imbunatatit.

MarketOnline comercializeaza produse electonice, electrocasnice si IT&C, folosind un cos de cumparaturi virtual prin intermediul caruia clientii pot alege si cumpara articolele dorite.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri