Oficialii Fox Interactive Media, care “supravegheaza” prezenta News Corp pe Internet, au declarat ca vor lansa si versiuni publicitare pentru FoxSports.com, IGN, AskMen si site-urile altor programe locale de televiziune detinute de trust. Site-urile vor fi disponibile spre vizualizare pe telefoanele mobile care beneficiaza de o conexiune la Internet. De asemenea, planul reprezentantilor Fox include si o versiune pentru mobil a aplicatiei Photobucket, un site de photosharing.

Grupul media ofera deja variante premium ale MySpace pentru abonatii sai, in parteneriat cu operatorul AT&T si Helio, furnizor de servicii wireless. Aceste versiuni includ anumite aplicatii integrate telefoanelor mobile, cum ar fi trimiterea directa a pozelor de pe telefon catre pagina de profil a utilizatorului.

Noua versiune care s-a lansat astazi va functiona in toate retelele de telefonie mobila americana, fanii MySpace beneficiand de posibilitatea de a primi si trimite mesaje, invitatii de la prieteni, comentarii si blog-uri direct pe telefonul mobil. “Accesarea Internetului de pe mobil va deveni in curand un fapt banal, asa cum este apelarea sau trimiterea de SMS-uri”, a declarat John Smelzer, vice-presedinte al unitatii mobile Fox Interactive. Noile site-uri cu mesaje publicitare se vor adapta specificului ecranelor telefoanelor mobile, smartphone-urile avand deja acces la versiunile complete ale site-urilor Fox.

Citeste si:

Luand in vedere proliferarea Internetului pe telefonul mobil, nu ne mai mira faptul ca publicitarii au devenit din ce in ce mai interesati de acest fenomen, odata cu imbunatatirea calitatii paginilor Web de pe telefoanele mobile ale utilizatorilor. Initial, publicitarii se vor implica prin sponsorizari si bannere postate pe site-urile mobile, Fox Interactive urmand ca, pe viitor, sa asigure o publicitate relationata la targetul site-ului sau, folosind cu precadere datele inregistrate de operatorii de telefonie mobila.

Compania spera ca mesajele publicitare locale sa poata ajunge la utilizator prin transmiterea acestor date prin GPS. “In timp, majoritatea reclamelor care se vor adresa publicului vor veni pe mobil”, declara Smelzer. MySpace si-a anuntat recent planurile de a vinde publicitate utilizand informatii personale preluate din profilul si blog-urile utilizatorilor.